уторак, 16. септембар 2014.

Филиповић: У Бањалуку не идемо са бијелом заставом

Ушао је у 60. минуту утакмице у Травнику а седамнаест минута касније постигао је други гол за Дрину и водство од 0:2.

На крају ће се испоставити да то није било довољно за побједу ипак, како каже стријелац другог гола Милош Филиповић, циљ је остварен, екипа је остала непоражена.

"Ми смо били бољи ривал на терену, имали смо сигурно водство а и ја сам имао, поред гола, још једну стопостотну шансу. Дозволили смо себи пад концентрације и казна је дошла у виду два гола. Ипак, наш циљ је био да у Травнику останемо непоражени и то смо успјели", рекао је Филиповић.

Дрина сутра игра меч шеснаестине финала Купа БиХ против Борца а Филиповић истиче да екипа не иде са бијелом заставом у Бањалуку.

"Сигурно је да ће то бити тешка утакмица за нас. Борац је добра екипа, иако су ове сезоне доста ослабљени, али ми не идемо са бијелом заставом, идемо да побједимо и тамо", истакао је Филиповић.

Филиповић је од доласка у Дрину постигао три гола на званичним утакмицама. Два у Премијер лиги БиХ и један у Купу РС. Сваки постигнут гол је прича за себе а колико су погоци у првенству били интересантни говори податак да су у оба случаја бирани међу три најљепша гола одиграног кола.

"Па ја сам имао среће да се то деси баш мени и да ти погоци уђу у категорију најбоља три гола кола. То се могло десити било коме али ето, срећа је хтјела да се то деси управо мени", каже Филиповић.

Он нема дилему када је у питању опстанак Дрине у друштву најбољих.

"Показали смо у претходним утакмицама да Дрина има квалитет за овај ранг такмичења, тако да опстанак није упитан. До сада нас нико није надиграо а мислим да овај тим има потенцијала да сезону заврши на средини табеле", оптимиста је Филиповић.

Филиповић је у Дрину стигао у љетном прелазном року десетак дана прије почетка првенства. Због проблема са папирима прескочио је 1. коло а свој деби имао је у Зворнику против Зрињског (1:2).

"Сви су ме у клубу прихватили од првог дана одлично, упознао сам и град, и мислим да сам се уклопио у нову средину. Деби у дресу Дрине је протекао добро, једино што смо тада изгубили овде, од Зрињског. У следећој утакмици постигао сам гол у Бијељини што је био подвиг за цијелу екипу као и за мене", закључује Филиповић.

За крај овог текста погледајте оба постигнута гола Филиповића у дресу Дрине.





Нема коментара:

Постави коментар