субота, 18. октобар 2014.

Дрина данас гост Олимпика

Након двонедјељне паузе данас се наставља "БХ Телеком" Премијер лига БиХ утакмицама 11. кола.

Зворничка Дрина ће у Сарајеву одмјерити снаге са Олимпиком, треенутно четвртим тимом на табели.

Узимајући у обзир да Зворничани неће наступити без три искусна одбарамбена фудбалера, домаћина сврстава у великог фаворита данашњег сусрета, ипак по ријечима Драгана Мићића, тим се неће предати тако лако.

"У сваку утакмицу улазимо са жељом да побједимо. Сваког ривала респектујемо, али га се не плашимо. Идемо на Отоку да се надигравамо и да покушамо извући повољан резултат. Ово је тежа утакмица од оне у Зеници против Челика, јер Олимпик је у бољој форми и чини се да су квалитетнији, али то може само да буде мотив више за моје играче", каже Мићић.

За Дрину данас неће наступити три фудбалера, два због повреде и један због картона.

"Данас нећемо моћи рачунати на Дејана Узелца и Славка Ћулибрка због повреде и Славишу Радовића због три жута картона. Очекујем да ће сва тројица бити спремна за следећу суботу када ћемо угостити Звијезду из Градачца. Што се тиче данашњег сусрета мислим да ће ови играчи који буду изашли на терен дати све од себе и да ће достојно представити свој клуб. Познато је и да ми боље играмо на страни и то ће свакако бити још један од адута на нашој страни", истакао је Мићић.

Везни фудбалер Дрине Радован Васић очекује данас тешку утакмицу, с обзиром да је Олимпик једна од најбољих екипа у Премијер лиги БиХ.

"Ми на свакој утакмици играмо отворено, не желимо да се бранимо, желимо да играмо фудбал, тако да данас нећемо ићи са бијелом заставом и да се предамо унапријед. Добро играмо у гостима ове сезоне, тако да очекујем да останемо непоражени данас и да се учврстимо у средини табеле", рекао је Васић.

Васић је у сриједу постигао и побједоносни гол у дресу Републике Српске (играчи до 23 године) против београдског Телеоптика у 90. минуту.

"Осјећај је феноменалан, побједили смо 2:1 и срећан сам што сам ја постигао побједоносни гол за репрезентацију. Надам се да ће ту бити данас против Олимпика, јер вријеме је да постигнем и први гол у првенству. Срећан сам што сам управо ја постигао побједоносни гол за репрезентацију и надам се да сам оправдао позив селектора Тулића", рекао је Васић.

Утакмица на стадиону "Отока" се игра данас од 15 часова а главни судија на утакмици биће Дарко Обрадовић из Стоца, док ће му помоћници бити Мирко Гојић, из Добоја, и Далибор Хрстић из Љубушког. Четврти судија је Горан Параџик из Љубушког.

Делегат сусрета је Дамир Шарић из Тузле а контролор суђења је Славиша Јаглица из Бањалуке.

Нема коментара:

Постави коментар