недеља, 12. април 2015.

Бајић: Ослабљени и ровити жељели смо изненадити Жељезничар

Екипа Дрине претрпила је јуче десети пораз у првенству изгубивши у Сарајеву од Жељезничара резултатом 2:0.

Дрини су у прилог ишли порази конкурената у борби за опстанак па тако тим Срђана Бајића и даље све "конце држи у својим рукама".

Након пораза Бајић је честитао домаћину на заслуженој побједи истакавши да су били бољи читаву утакмицу, нарочито у првом полувремену.

"Кратким пасовима су нам правили проблеме, иако смо два гола примили из наших грешака, али они су имали ту још прилика и полуприлика. Друго полувријеме смо се мало консолидовали, боље смо стајали на терену а и Жељезничар је вјероватно био задовољан водством од 2:0 па је "спустио ручну" и утакмица је завршена њиховом побједом. Ми смо у Сарајево дошли без три-четири играча а два-три играча, која су играла, била су ровита и такви смо хтјели да изненадимо Жељезничар. Знали смо да неће бити лако и нажалост нисмо у томе успјели", рекао је Бајић након утакмице.

На питање због чега Дрина није приказала сличну игру као против Сарајева у сриједу, Бајић је одговорио да је разлог тога истрошеност на тој утакмици.

"За ову екипу сриједа-субота је стварно превелики залогај. Знао сам отприлике шта нама треба и шта не могу неки фудбалери да покажу на данашњој утакмици и на овом данашњем терену што су показали у сриједу на оном терену, против оног противника. Ја ту неке алтернативе немам и онда се деси то што се деси", истакао је Бајић.

Бајић је прокоментарисао и резултате конкурената у борби за опстанак.

"Биће борба до задњег кола. Ја сам знао кад сам прихватио овај посао у Дрини размишљајући шта, како, одговорност итд., да ће бити тешко. Ја се надам да ћемо заједно, а то сам рекао и људима у Дрини, да "упрегнемо" како би успјели и мислим да ће Дрина остварити свој циљ а то је опстанак", закључио је Бајић.

Нема коментара:

Постави коментар