среда, 8. април 2015.

Бајић: Задовољан сам наступом играча, порадићемо на ефикасности (видео)

Дрина је у 20. колу освојила врло важан бод против екипе Сарајева. Да су имали мало више среће Зворничани би освојили и сва три бода али чета Срђана Бајића нема времена за жаљење.

Након утакмице тренер Бајић је рекао да је задовољан резултатом и игром свог тима.

"Да нам је неко прије утакмице понудио бод ми би га сигурно прихватили. Ја сам замислио овакву утакмицу и то сам пренио на своје играче. Они су моје замисли у потпуности испунили. Имали смо у првом полувремену три добре прилике али их нисмо искористили а у другом полувремену смо играли повученије. Сарајево је имало већи посјед лопте и ту смо имали неколико шанси. Ако гледамо стопостотне шансе онда смо ми били ближе побједи а ако се рачуна посјед лопте онда је свакако Сарајево заслужило побједу. Ми смо изузетно задовољни и срећни због овог освoјеног бода и трудићемо се да наставимо са добрим партијама у наставку првенства", рекао је Бајић.

Он је додао да је Дрина у овој утакмици била ослабљена неиграњем штопера Ћулибрка а да ствар буде гора на почетку утакмице повриједио се Мркаић а нешто касније и Илић. Бајић је рекао да је из тог разлога екипа у другом полувремену играла повученије.


Шеф стручног штаба Сарајева, Мехо Кодро каже да није задовољан ни игром ни резултатом.

"Нисмо имали нити један шут према голу у првом полувремену и то је за екипу попут наше катастрофално. У другом смо полувремену добили мало дубине у средини и по странама. Међутим, то није било довољно. Из једног набијања створили смо полуприлику, али то није било довољно. Мени није важно шта раде противници, важни смо само ми. Ако ми добро играмо онда противници нису битни. Морамо поправити игру, то је за нас најважније", рекао је Кодро.



Нема коментара:

Постави коментар